Morsning!

Idag kommer nog bli en bra dag.
Just nu har vi svenska med, helt seriöst, väärldens bästa svenskalärare Liza :)
Nu för en stund sen gjorde vi en bra övning, man skulle skriva ner EXAKT vad man tänkte just för tilfället och jag kan väl lugnt säga att jag tänker på många saker samtidigt.. Hon kommer tycka att jag är knäpp! :)

Påväg till bussen imorse diskuterade jag o mamma tid. Mina syskon har oftast noll koll på tid medan jag är ett extremt kontrollfreak.
Jag får liksom panik om jag är försenad till någonting, ibland går det faktiskt till överdrift men det struntar jag i, hellre att vara 10 minuter tidig än att komma 10 minuter försent.
Då. Får. Jag. Panik. På. Riktigt.
Typ. :P


btw, robin lyssnar på konsig musik..

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0