Sthlm 2-4 okt, "is niiiiiiceee...."

Yeeez, i fredags gick båten till sthlm o lite senare gick båtbussen till centralen där jag träffade en helgalen Freja och hennes helgalna vän Emma :D

Det hela började bra haha, vi skulle gå genom spärrarna för att komma till tuben och medans Emma går igenom kommer jag på att "hoppasan" det ska jag med! Så jag typ springer mot spärrarna som stängs så hastigt att jag blir livrädd o hoppas bakslänges varpå Emma o Freja börjar asgarva! XD *hejjagärentjejfrånlandetliksom*
Till sist lyckades Freja planka in mig ^^

På lördagen vaknade vi vid halv 12, 12 nånting o åt tacos till frukost! Mycket nyttigt, heeeeell yees!
Efter det åkte vi in till Vällingby o shoppade lite, o efter det in till stan o shoppade lite till ;) ´
Ajuste! Utanför nån affär på drottninggatan så står en hmm.. dam(?) o säger att "guuuuuud hjälper dig, guuud förlåter dig, guuuud älskar dig, Jesus dog på korset för vår skull! TROO PÅ GUUUUUD".
Henne hade jag o Freja jättekul åt, tänk vad kul det hade varit att komma fram o säga "hej, jag har klamydia kan gud hjälpa mig?" Hahah, skulle vilja se hennes min isf ;)
 Senare på kvällen så stack vi ut till Emma o satt oss utanför en skola och åt Ben & Jerrys mitt i natten, is niice :)

Söndagen började med en snabb frukost sen lite plugg i någon timme innan vi stack in till Vby och shoppade lite till :) Sedan vare o ta båten hem igen, satt brevid Mojje (som var med i let's dance o är programledare för barnprgram typ) o tjuvtittade på hans film han hade på datorn :P
 Sen när han hade sett klart den så frågade jag om hans hörlurar var bra o han sa att det var dom bästa lurarna han hade haft och att jag gärna fick testa dom, så det gjorde jag xD :)

Dom var FETT nice! Så ska nog beställa hem sånna nu då mina vanliga är typ trasiga :((han hade såna där stora, färgglada lurar, som jag har tänkt köpa innan men inte vetat om jag skulle eftersom jag inte visste om det var bra ljud i dom) :)

Shoppade stört mkt, o ska försöka slänga upp lite bilder :) bloggen har blivit så hiiimla tråkig :P

sthlm 2-4 okt


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0