Klumpeduns!

Ja, det är väl typ mitt nya namn :P
              För klantigare än mig kan man knappast vara XD


 yeye here comes the story,

jag sitter helt fridfullt och svetsar,

 *trallalala laaa vad bra det går, najfan, jag måste vrida och böja till svetstråden lite till..* 
 
Det skulle jag då inte ha gjort eftersom mina handskar är lite för stora för mina händer och jag iomed det, får sämre grepp om svetstråden.

 Ialla fall så lyckast jag få snurr på tråden så att den ASVARMA delen av svetstråden går rakt över min överläpp..

*AJ SOM SATAN!!!!*

Låg väl under kranen i 20 minuter tills det inte sved lika mycket längre.. Nu har jag ett streck mitt över läppen.. wiihuuuue..

SKILLS EBBA!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Så det var DET det strecket var på några av dina bilder :P Vågade inte fråga (A)

2009-11-01 @ 00:26:04

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0