Liten veckoplanering ;)

Imorrn äre skooola, ska bli jättekul att ha idrott igen :) Nu när jag inte äter godis o annat skit längre så borde ju konditionen höjas enklare när jag börjar träna igen :P Eller? Har matte imorgon oxå hoppas det går bra eftersom det inte direkt är mitt starkaste ämne ;)

På tisdag börjar hoppträningarna igen så då kommer jag nog inte blogga på varken den här bloggen eller http://brejjk.blogg.se :) Men sen på onsdag ska jag blogga moahaa, då ska jag och mamma lämna tillbaka sadlarna och köpa nya grejer till Brejk förhoppningsvis :P O sen ska jag kaaanske sova hos Krille, till torsdagen, ska fråga mammsen sen när hon kommer hem igen :)

Nooope nu orkar jag inte skriva mera här för stunden :) PUSS

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0